PBSM NBD Slideshow

Selasa, 28 Ogos 2012

Ahli PBSM berkunjung ke rumah menteri


Oleh Hajah Saemah Zulkefli
 
Rombongan ketika mengunjungi kediaman Menteri Kesihatan.
 
Bergambar ramai bersama Menteri Pembangunan.
 
Rombongan semasa kunjungan ke kediaman Menteri Hal Ehwal Dalam Negeri.
 
Merakamkan kenangan bersama Menteri Kebudayaan Belia dan Sukan.
 
Ahli Persatuan Bulan Sabit Merah bergambar ramai ketika berkunjung ke kediaman Pehin Dato Haji Awang Isa.
 

 
Awang Chai Yum Fatt menyampaikan buku kegiatan PBSM kepada Timbalan Menteri Pembangunan

BANDAR SERI BEGAWAN, 26 Ogos - Ahli-ahli Persatuan Bulan Sabit Merah (PBSM) cawangan Daerah Belait telah mengadakan kunjungan muhibah sempena Sambutan Hari Raya Aidilfitri ke kediaman menteri-menteri kabinet dan pegawai-pegawai kanan jabatan kerajaan di Daerah Brunei Muara baru-baru ini.

Kunjungan muhibah tersebut telah diketuai oleh Pengerusi Persatuan Bulan Sabit Merah cawangan Daerah Belait, Awang Chai Yum Fatt.

Rombongan tersebut turut mengunjungi kediaman Pehin Dato Haji Awang Isa bin Pehin Dato Haji Awang Ibrahim, seterusnya ke kediaman Menteri Kesihatan, Yang Berhormat Pehin Dato Seri Setia Awang Haji Adanan; Menteri Pembangunan Yang Berhormat Pehin Dato Seri Setia Awang Haji Suyoi; Menteri Kebudayaan Belia dan Sukan, Yang Berhormat Pehin Dato Haji Hazair; Menteri Hal Ehwal Dalam Negeri, Yang Berhormat Pehin Dato Ustaz Haji Badaruddin dan Timbalan Menteri Pembangunan, Dato Paduka Haji Ali bin Haji bin Haji Apong.

Kunjungan muhibah hari raya itu merupakan kegiatan tahunan yang dilakukan oleh ahli-ahli persatuan tersebut bagi mengeratkan lagi ikatan silaturahim bersama menteri-menteri kabinet.

Kunjungan tersebut juga turut dihasratkan untuk dapat bertukar-tukar fikiran dan pandangan bagaimana hendak meningkatkan lagi kegiatan-kegiatan dan peranan dalam persatuan tersebut.

- Media Permata - Isnin - 27 Ogos 2012.

Tiada ulasan: