PBSM NBD Slideshow

Jumaat, 29 Julai 2011

SERTAI MAJLIS JUNJUNG ZIARAH DAN RAMAH MESRA BAGI DAERAH BRUNEI-MUARA

AHAD, 24 Julai 2011 – PBSM NBD Cawangan Daerah Brunei-Muara telah menyertai ribuan rakyat dan penduduk di daerah ini bagi Majlis Ramah Mesra dan Junjung Ziarah Sempena Hari Ulangtahun Keputeraan Kebawah Duli Yang Maha Mulia Paduka Seri Baginda Sultan dan Yang Di-Pertuan Negara Brunei Darussalam Kali Ke 65 bagi daerah Brunei-Muara. Majlis berlangsung di Taman Haji Sir Muda Omarali Saifuddien, Bandar Seri Begawan hari ini.

Seramai 100 orang ahli persatuan yang terdiri dari pegawai-pegawai persatuan dari ibu pejabat, pejabat cawangan daerah dan unit pertubuhan sekolah-sekolah menengah menunggu keberangkatan tiba KDYMM di khemah No. 83. Sementara menunggu keberangkatan KDYMM ke khemah Persatuan, kira-kira 50 orang ahli menjalankan tugas masing-masing di sekitar Taman dan kawasan berdekatan di samping membantu pihak perubatan di khemah-khemah perubatan sebelum menyertai rakan-rakan yang lain sedang menunggu di khemah.

Sekitar jam 12:20 tengahari, rombongan KDYMM telah tiba di khemah Persatuan dengan disambut dengan laungan “Daulat Kebawah Duli Tuan Patik” sebanyak 3 kali yang diketuai oleh seorang ahli persatuan berpangkat sarjan. Selepas itu baginda berkenan menerima junjung ziarah dari ahli-ahli Persatuan di samping berbual mesra dengan beberapa orang dari kalangan mereka.

Turut menyertai rombongan KDYMM ialah DYTM Paduka Seri Pengiran Muda Mahkota, DYTM Paduka Seri Pengiran Perdana Wazir, DYTM Paduka Seri Pengiran Bendahara, DYTM Paduka Seri Pengiran Digadong serta putera-putera baginda lainnya.

Ahli-ahli PBSM NBD juga telah menyertai Majlis Santap yang diadakan sejurus selepas itu di perkarangan Bangunan Lapau, Jabatan Adat Istiadat. Acara berakhir pada kira-kira jam 2 petang.


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

I'm right here to assist get your internet site off to an incredible start off. Don't be 1 of those that wished that they had accomplished it better the first time, then take around the task, and expense, of starting over. Your internet site displays that which you and your business or pastime are all about.

I am able to provide low-cost, user-friendly, customized designed sites to get a wide variety of companies, organizations and groups.It also shouldn't price a fortune to obtain you started. I'll aid guide you via the method and even warn you after i believe you may be acquiring in more than your head, or past your spending budget.

Here are some hight quality solutions for a resonable cost:

Front-End Development
Custom web site design
Affordable web site design
E-Commerce website design
Corporate Website Design
Innovative website design
Static Web Design
Website maintenance
Web site re-designs
SEO Services
Logo Design

Please look around the site for further information about the [url=http://www.adrianbotea.com]web designer[/url] services that I am able to offer and to see examples of websites that I have designed

--------------------------------

[url=http://www.adrianbotea.com/seo-services][img]http://www.adrianbotea.com/seo-moz.png[/img][/url]